Blog Sayfaları

5 Ocak 2013 Cumartesi

Yağda istavrit balığı



Balık mevsimi ve çok sevdiğim yiyeceklerden biride balık biz denizle kaplı bir ülkeyiz ama malesef çok balık tüketmiyoruz keşke bu vitamin deposu balıkları çok çok yesek diyor ve tarifimi yazıyorum
malzemelerimiz
1 kilo istavrit balığı
bulamak için
1 su bardağı mısır unu
yeteri kadar tuz
kızartmak için 2 su bardağı sıvıyağ
yapılışı
balıklarımızı temizleyelim yıkıyalım süzgece koyup süzdürelim düz keniş bir kaba mısır unumuzu dökelim tuzumuzuda una ilave edip karıştıralım süzülen balıklarımızı mısır ununa bulayalım kızgın yağımızda yakmadan kızartalım ben bazen mısır ununu tuzunu 1 buzdolabı poşetine koyup balıkları poşete atıyorum poşeti çevirerek balıkları una buluyorum balıklarımızı servis tabağımıza alalım yanına kuru soğanı ince doğrayıp sumak koyup yiyebiliriz ve balıkların yanına olmas sa olmazım roka salatasının tarifinide vereyim
malzemelerimiz
1 demet roka
4 diş sarımsak ben taze sarımsak kullandım
2 çorba kaşığı zeytinyağı
1 avuç maydanoz
1 adet limon
yapılışı
rokamızı iyice yıkıyalım doğramadan servis tabağımıza koyalım üzerine maydanozu doğrayıp serpelim sarımsaklarımızı doğrayım üstüne koyalım tuz serpelim limon sıkıp servis yapalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner