Blog Sayfaları

22 Aralık 2013 Pazar

Pırasalı havuçlu çorba



Sevgili okuyucu dün akşam için kendim uydurduğum 1 çorba yaptım inanın çok güzel oldu kesinlikle tavsiye ediyorum işte tarifim
malzemelerimiz
3 adet pırasa
2 adet havuç
1 çay bardağı pirinç
4 su bardağı su
meyanesi için
1 buçuk su bardağı yoğurt
yeteri kadar tuz
1 adet yumurta
1 tatlı kaşığı un
üzeri için
1 çorba kaşığı tereyağı
1 tatlı kaşığı nane
1 tatlı kaşığı kırmızı pulbiber
yapılışı
pırasamızı ve havucumuzu istediğimiz şekilde doğrayalım tenceremize pırasamızı havucu pirincimizi koyalım üzerine 4 su bardağı suyumuzu koyup malzemelerimiz yumuşayana kadar kısık ateşte pişirelim meyanesini 1 derin kabın içinde çırpalım yavaş yavaş karıştırarak yedirelim tuzunu koyup üzerine hazırladığımız nane ve pulbiberli yağımızı gezdirelim çorbamız hazır afiyet olsun not ben iri doğradım ama bir daha yaptığımda ufak doğrarım izde ufak doğrayın böyle de güzeldi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner