Blog Sayfaları

6 Haziran 2014 Cuma

Tandır tavuk




Sevgili okuyucu bugün misafilerim vardı çok yorucu ve güzel birgün oldu sözü uzatmadan tarifime geçmek istiyorum misafirime tavuk pişirmeyi düşünürken sevgili arkadaşım Nazonun yemek tarifleri düdüklü tencerede tavuk tandır yapmıştı çok hoşuma gitti ve bende bugün misafirlerime pişirdim iyi ki yapmışım çok güzel oldu herkese tavsiye ediyorum tarifin orjinaline burdan ulaşabilirsiniz http://www.nazonunyemektarifleri.com/tr/icerik/id123/D%C3%9CD%C3%9CKL%C3%9C-TENCEREDE-TAVUK-TANDIR.html
 tekrar arkadaşıma teşekkür ediyorum ve işte tarifim
1 bütün tavuk
1 tatlı kaşığı toz şeker
1 buçuk taatlı kaşığı tuz
yarım limonsuyu
yarım su bardağı su
yapılışı
tavuğumuzu geniş bir kabın içinde üzerine şekeri tuzu limonsuyunu ve yarım su bardağı suyumuzu koyup en az 2 saat arada alt üst ederek sosun her tarafının çekmesini sağlayalım düdüklü tenceremize tavuğumuzu koyup kapağını kapatıp kaynamaya başlayınca kısık ateşte 1 buçuk saat kadar pişirelim 1 tepsimize koyup üzeri kızarıncaya kadar 180 derece de ısıttığımız fırınımızda pişirelim arkadaşım yanına pilav yapmıştı ben 10 adet patatesi soymadan kabuğuyla iyice yıkadıktan sonra 4 de bölüp her patatesi  10 adet arpacık soğanı da koyup üzerine 1 tatlı kaşığı kekik serpelim elimizle karıştırıp fırın poşetine koyalım patatesler kızarınca fırından alıp tavuğumuzun yanında keyifle yiyelim afiyet olsun

2 yorum:

  1. Ellerinin lezzetine sağlık canım, Afiyet sağlık olsun..sevgilerimi bıraktım arkadaşım...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nazonunyemektarifleri güzel arkadaşım teşekkür ederim bu güzel tarif senindi seninde ellerine sağlık sevgilerimi bırakıyorum

      Sil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner