Blog Sayfaları

18 Kasım 2012 Pazar

Muhallebili Milföy Böreği



Dün çok yorucu birgün geçirdim akraba günüm vardı bir çeşit tatlı yaptım ama içim rahat etmedi yetermi yetmezmi çok teredüt ettim bir tatlı daha yaptım aslında bu tatlıyı zamanım olsa el açması yapardım fakat zaman darlığından milföyle yaptım çok beğenildi ve iyiki yapmışım işte tarifim
malzemelerimiz
12 kare milföy
muhallabisi için
1su bardağı un
4 su bardağı süt
1 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
şerbeti için
2 su bardağı toz şeker
1buçuk su bardağı su
çeyrek limonun suyu
yapılışı






milföylerimizi bitişik ikişer karelerini ayırmadan hepsini tezgahın üzerine koyalım biraz yumuşatalım elimizle bastırarak inceltelim 3 adet ikili  incelttiğimiz milföyleri karelerini büyük dikdörtgen borcam tepsimize milföylerimizi koyalım üzerine önceden pişirip soğumaya bıraktığımız muhallebimizi koyalım her tarafına yayalım üzerine diğer milföyleri inceltip koyalım bıçakla istediğimiz şekilde keselim 200 derece ısıtılmış fırında kızarıncaya kadar pişirelim önceden kaynattığımız şerbetimizi ılık olarak sıcak böreğimizin üzerine dökelim şerbetini çektikten sonra servis yapalım afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner