Blog Sayfaları

10 Kasım 2012 Cumartesi

patates eşliğinde kuru köfte



Bugün şöyle bir kuru köfte yapalım yanına biber patates kızartalım ve işte tarifimiz
malzemeleri
500gr yağsız kıyma
2yemek kaşığı galeta unu
1kahve fincanı süt
1çay kaşığı kabartma tozu
1adet rendelenmiş kuru soğan
1çay kaşığı karabiber
1tatlı kaşığı kimyon
kızartmak için
2su bardağı sıvıyağ
yapışlışı
kıymamızı bir kabın içine koyalım üzerine tüm malzemelerini ekleyelim iyice karıştıralım istediğimiz şekilde köfteler yapalım kızgın yağımızda kızartalım servis tabağımıza alalım köftemiz hazır yanına sadece bir salata da yapabiliriz ben patates ve biber kızarttım 3adet domatesi doğradım 1yemek kaşığı sıvıyağ koydum 2diş sarımsak ezip kattım pişirdim yanına domates sos yaptım afiyetler olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner