Blog Sayfaları

5 Aralık 2012 Çarşamba

Kaşarlı sütlü çorba

Kaç gündür çok hastayım Allah kimseye hastalık vermesin verirse de dermanını versin inşaALLAH diyelim bana geçmiş olsuna gelenlerin ilk sözü süt çok iyi gelir hemen sıcak süt için demeleri oluyordu bende dinleyip içiyordum hakikaten içimi ıstıyordu ve fayda ediyordu kendimi biraz iyi hissettiğimde kalktım yataktan şöyle kolay yorulmayacağım  bir çorba yapayım dedim ve madem süt iç diyorlar o zaman sütlü bir çorba yapayım dedim ve işte çorbamızın mallzemeleri
1 su bardağı süt
4 su ardağı su
1 çorba kaşığı un
1 çorba kaşığı pirinç
1 adet kuru soğan
1 adet kabak
1çorba kaşığı tereyağı
1çimdik karabiber
1 tutam dereotu
yeteri kadar tuz
100 gr rende kaşar peynir
yapılışı


tenceremize ufak doğradığımız soğanımızı tereyağını koyalım 5 dakika kavuralım üzerine rendelediğimiz kabağımızı koyalım 5 dakika daha kavuralım yıkadığımız pirincimizi  ekleyelim üzerine suyumuzu  sütümüzün içine unumuzu koyalım çırpalım yavaş yavaş tenceremize karıştırarak  ilave edelim kaynamaya başladığında ateşini kısalım üzerine kapağını biraz açık kalacak şekilde koyalım içinde süt olduğu için taşabilir pişen çorbamıza tuzunu karabiberini dereotunu koyalım karıştırıp ateşten alalım kaselerimize koyalım üzerine kaşar koyup servis yapalım afiyet olsun ( bu çorbamız 4 kişiliktir ben kaşarsız halini daha çok sevdim )



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner