Blog Sayfaları

9 Ocak 2013 Çarşamba

Çikulatalı milföy



Yine çok pratik şipşak kolay 1 tarif ya anlamadım ben tembelmiyim yoksa herkes yufka açamaz veya bazen ani gelen misafirlerimiz olur milföy çok büyük bir nimet dar anlarımızda aslında eskiden milföy piyasa da bu kadar fazla yokken de ben evde milföy hamurumu kendim yapıyordum inanın en az hazır milföy kadar güzel oluyordu kendimi fazla methettim tarifi yazayım artık işte tarif
istediğimiz kadar mölföy
çekilmiş fıstık
krem çikulata
yapılışı
1 kare milföyümüzü tezgaha koyalım üzerine krem çikulata sürelim üstüne 1 tatlı kaşığı fıstık serpelim rula saralım tüm yapacağımız milföyleri bu şekilde yapalım yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize dizelim önceden 200 derece ısınmış fırınımızda kızarana kadar pişirelim servis tabağımıza alalım üzerine fıstık serpelim afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner