Blog Sayfaları

7 Şubat 2013 Perşembe

Meyveli yaşpasta

Bu gece yazacağım tarifim ta yazın yaptığım bir tarifim bir türlü kısmet olmadı yazmaya bu kadar beklettiğim tarifimi hemen yazmak istiyorum işte tarif
malzemelerimiz
1 adet hazır pastaban(kek)
1 poşet kremşanti
2 adet şeftali
6 adet kırmızı erik
1 paket jöle
yapılışı
ikili aldığımız hazır pastanın 1 adedini kullanıyoruz kremşantimizi üzerindeki ölçüye göre hazırlayalım kekimizin üzerine koyalım şeftalinin birini rendeleyelim pastamızın ortasına koyalım kenarına dilimlediğimiz şeftali ve eriği  istediğimiz şekilde süzleyelim jölemizi pakette yazıldığı şekilde hazırlayalım üzerine dökelim buzdolabında bir kaç saat bekletip servis yapalım bu meyveli yaşpastayı ıspartadan çok sevdiğim arkadaşım Nurten gelmişti ona yapmıştım inanın tadına doyamadık herkese tavsiye ederim afiyet olsun

7 yorum:

  1. eline sağlık,ben de hazırda bulunsun diye pastaban bulunduruyorum evde genelde 2 ayrı pasta yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım arkadaşım bende hazır pastaban bulunduruyorum acil gelenler için çok pratik çözüm oluyor sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım.. Bende dondurucuda saklıyorum.. Çok beğendim.. Yazın gelenlere yaparız, kışında kış meyvalarıyla yaparız.. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyacım mutlaka yap çok hafif çok güzel oluyor ben yaptığımda bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim teşekkürler canım

      Sil
  4. Bu arada Bloglarımızı aynı gün yenilemişiz.. Bende bu gün değiştirdim.. Çok güzel olmuş.. Lezzetli tariflerde buluşmak üzere.. Sevgimi bıraktım buraya..

    YanıtlaSil
  5. Benim bloğumu çok sağolsun Berna yıldız hanım düzenledi onunda ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. mrb tarifiniz super sadece sunu anlayamadim,joleyi tum pastayami dokecegiz yoksa sadece ortasinami

    YanıtlaSil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner