Blog Sayfaları

29 Ocak 2013 Salı

Kızarmış buzluk böreği


Bugün yaptığım bu böreğimi aslında fırında pişiriyorum ama bir değişiklik yaptım ve kızgın yağda kızarttım bu şekilde çok güzel oldu tabi kilo sorunu yaşamayanlar daha rahat yiyebilirler kilo sorunumuz varsada arada yiyelim bence daha önce buzluk böreği tarifini vermiştim fırında pişen şeklini şimdi yağda nasıl yaptım işte tarif
malzemelerimiz
1 kilo hazır yufka
200 gr beyaz peynir
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı su
yapılışı
suyu sütü sıvıyağı bir kaba döküp karıştıralım 1 yufkamızı tezgaha serip her tarafına harcımızı bolca sürelim bıçakla dörde bölelim ufaladığımız peynirden yeteri kadar koyalım 4 santim eninde saralım en az bir gece buzlukta bekletelim kızgın yağımızda kızartalım kağıt havlu serdiğimiz tabağımıza alalım yağını çekmesi için servis tabağına koyup afiyetle yiyelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner