Blog Sayfaları

8 Şubat 2013 Cuma

Biberli minik ekmek





Bismillah her hayrın başıdır diyelim ve suriyeden çok güzel bir tarifle güne başlayalım inşaALLAH işte tarifimiz
hamuru için
3 su bardağı un
42 gr lık yaşmaya
1 çorba kaşığı dolusu toz şeker
1 çay kaşığı dolusu tuz
aldığı kadar ılık su
üst harcı
3 çorba kaşığı acı biber salçası
2 çorba kaşığı kabuklu susam veya kabuksuz
1 çay bardağı sıvıyağ
1 büyük kuru soğan rendelenmiş
yapılışı
hamurumuzu hafif ele yapışan bir hamur olarak yoğuralım üzerini örtelim ve mayalanmaya bırakalım üzerine süreceğimiz harcımızı 1 tabağın içinde karıştıralım mayalanmış hamurumuzdan istediğimiz büyüklükte ben 2 ceviz büyüklüğünde bezeler yaptım bezelerimizi tezgaha koyalım elimizle bastırıp açalım üzerine harcı sürelim tepsimize dizelim 10 dakika daha mayalanmasını bekleyelim soğuk fırına koyalım fırını fırınımızı 180 veya 200 dereceye getirip kızarıncaya kadar pişirelim afiyet olsun bunun soğanını suriyede kavurup koyarlar ben çiğden rendeleyip koydum bana göre daha güzel oldu tercih sizin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner