Blog Sayfaları

24 Nisan 2013 Çarşamba

Karpuz pasta


Yarına misairim var bugünden tatlımı hazırlamak istedim ve bu ara internette karpuz pasta furyası devam ederken bu kervana bende katılmış oldum yapan arkadaşlarımız daha güzel yapmışlardır buna eminim ben bu pastayı ilk önce Mutfak Selmada görmüştüm ve çok beğenmiştim mutfak selmaya teşekkür ederken tarifimize geçelim
malzemelerimiz
1 adet 3 lü kelepçe kalıbın büyük olanı
kek için
2 adet yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
1 su bardağı toz şeker
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un(takriben 2 su bardağına yakın un koydum)
yarım çay kaşığı gıda boyası veya lohusa şekeri
kreması için
1 paket pasta kreması
kremanın üzerinde ki ölçüye göre süt
yarım çay kaşığı lohusa şekeri tozu
1 çay bardağı çekilmiş fıstık
1 avuç damla çukulata
yapılışı
kek malzememizi çırpalım lohusa şekerinin tozunu veya gıda boyasını katalım iyice karıştıralım kek kalıbımızın altına yağlı kağıt koyalım kağıt koymadan da olur kağıt olursa daha iyi olur kek hamurumuzu kalıba dökelim fırınımızı önceden 200 derecede ısıtalım kekimizi fırına koyalım kekimiz piştimi fırından çıkarıp soğumasını beklerken pasta kremamızı çırpalım kremanın 3 te birine fıstık karıştıralım soğuyan kekimizin kenarına ve üstüne 1 parmak gelecek şekilde sürelim kalan diğer pasta kremamıza lohusa şekeri tozunu ilave edip karıştıralım kekimizin üstüne sürelim damla çukulata serpelim pastamız hazır afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner