Blog Sayfaları

8 Nisan 2013 Pazartesi

Lokumlu kurabiye



Bu akşam tatlı olarak kurabiye ile idare edelim diyecem ama benim için tatlıların en güzeli kurabiyelerdir bu lokumlu kurabiyemi daha evveel denemiştim çok beğenmiştim yani aslında ben tüm kurabiye çeşidini beğeniyorum kurabiye canavarı olarak sevgili okuyucu seni bekletmeden hemen tarifi veriyorum işte tarif
malzemelerimiz
250 gr oda sıcaklığında margarin
1 su bardağı toz şeker
yarım çay kaşığı kabartma tozu
1 adet yumurta
aldığı kadar un
iç harcı için
yeteri kadar lokum
yapılışı
margarinimizi şekerimizi yumurtamızı derin 1 kabın içinde iyice birbirine yedirelim kabartma tozunu koyup unu azar azar aldığı kadar koyup yoğuralım hamurdan istediğimiz büyüklüğünde bezeler alalım tezgahta elimizle açalım içine  birer lokum koyup yuvarlayarak kapatalım üstüne parmağımızı bastıralım yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize dizelim fırınımızı 160 dereceye getirelim kurabiyemizi fırına koyup hafif pembeleşince fırından çıkaralım soğuduktan sonra servis yapalım afiyet olsun

3 yorum:

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner