Blog Sayfaları

6 Nisan 2013 Cumartesi

Şirinler pastası

Sevgili üyem Nesrin Kaan Su hanıma bu güzel tarifi için çok teşekkür ediyorum ve işte tarifi
ŞİRİNLER PASTASI

8 yumurta ,6 corba kasigi nisasta,9 corba kasigi un,2 su bardagi seker,yarim cay bardagi sicak su, vanilya,kabartma tozu.yumurta sarilarini ve aklarini ayiralim bir su bardagi sekeri aklara koyup 15 dakika araliksiz cirpalim ardindan kalan sekeri sarilara ekleyip 10 dakika seker iyice eriyene kadar cirpalim sicak su velenmis un nisata ve vanilyayla kabartma tozunu ekleyip hamur haline getirelim,yumurta aklarini azar azar hamura ekleyip tahata kasikla yavas ca yedirelim hamuru dikdortgen buyuk bir tepsiye dokup 180 derecede pisirelim pisen kekimizi sogutup enine uc parcaya bolelim ben arasina hazir pasta kremasi ve bol muz ve cilek koydum uzerinede 2 paket krem santiyi 1,5 bardak sutle cirpip uzerine surdum uzerindeki yesil ortu icinde ispanakli kek yapip ic kismini rondoya vurdum ve pastanin uzerine doktum krem santi ve sirinlerle susledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner