Blog Sayfaları

13 Ekim 2013 Pazar

Benim Usulum Döner

Sevgili okuyucu bu tarif bana aittir yıllardır bu tarifimi yapıyorum inanın en kaliteli yerlerde yediğimiz dönerler kadar hatta daha lezzetlidir mutlaka sizlerde deneyin çok beğeneceksiniz ben çok fazla hazırlayıp buzluğuma koyup istediğim zaman çıkarıp pişiriyorum işte tarifim
 BU TARİF BANA AİTTİR
MALZEMELERİ
250 GR YAĞSIZ KUŞBAŞI ET
250 GR YAĞSIZ KIYMA ET...
... 250 GR KUYRUK
YETERİ KADAR TUZ
YAPILIŞI
BİR KABIN İÇİNE KIYMAYI YARIM SANTİM İNCELİĞİNDE DOĞRADIĞIMIZ PARÇA ET VE KUYRUĞU KOYUP TUZUNU EKLEYİP İYİCE KARIŞTIRIYORUZ 3 SANTİM KALINLIĞINDA RULO YAPIYORUZ 1 BUZDOLABI POŞETİNE SARIP BUZLUKTA BEKLETİYORUZ PİŞİRECEĞİMİZ ZAMAN ÇIKARIP YARIM SANTİM DİLİMLER KESİYORUZ TEFLON TAVADA YAĞ KOYMADAN PİŞİRİYORUZ AFİYET OLSUN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner