Blog Sayfaları

6 Kasım 2013 Çarşamba

Yanık Revani



sevgili okuyucu kaç gün önce Diyarbakır dan bana dayımlar bana gelmişlerdi bu güzel tatlımı onlar için hazırlamıştım sizlere şunu yazmak istiyorum mutlaka ama mutlaka bu tarifi deneyin 1 hafta sonra dahi yeni yapılmış gibi yersiniz diyorum ve işte tarifim
malzemelerimiz
hamuru için
3 adet yumurta (oda sıcaklığında)
1 su bardağı yoğurt
1 çay bardağı süt
250 gr lık margarin
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
şerbeti için
6 çay bardağı toz şeker
7 çay bardağı su
yapılışı
hamur malzemelerimizi kek hazırlar gibi kek kıvamında hazırlayalım 200 derecede ısıttığımız fırınımızda pişirelim şerbeti için 6 çay bardağı şekerimizi teflon tavamızda karamelize edelim üzerine 7 çay bardağı suyumuzu ilave edelim kısık ateşte kaynatalım şekerin erimesi için biraz ılındıktan sonra ılık revanimizin üzerine dökelim karamelli şerbetini çektikten sonra üzerine kremşanti koyup servis yapalım ben kremşanti koymadım afiyet olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner