Blog Sayfaları

11 Aralık 2013 Çarşamba

Kelle li sarma



Bugün urfa da diyarbakırda ve doğunun çoğunda yapılan çok güzel bir tarifimiz kelle li sarma yaptım sizlerin de mutlaka yapmanızı istiyorum sevgili okuyucu işte tarifim
malzemelerimiz 750 gr yağlı kıyma
1 su bardağı pirinç
3 adet kuru soğan
10 diş sarımsak
2 çorba kaşığı domates salçası
yarım demet maydanoz
yarım demet yeşil soğan
1 tatlı kaşığı kuru reyhan ben taze kullandım
2 çorba kaşığı isot
2 adet domates
1 çay kaşığı karabiber
yeteri kadar tuz
3 deste asma yaprağı
üzeri için
2 çorba kaşığı toz sumak
yapılışı
kelleyi iyice yıkayıp temizleyelim ben temiz aldım yinede gözden geçirdim tenceremizin altına kelleyi koyalım üzerin hazırlayıp sardığımız sarmalarımızı dizelim üzerine sumağımızı ve üstünü 2 parmak geçecek kadar sıcak suyumuzu koyup suyunu çekene kadar kısık pişirelim piştikten sonra tenceremizin üzerine 1 tepsi koyup ters çevirelim yemeğimiz hazır afiyet olsun not bu kelle li  sarma yapıldığı zaman urfa da mutlaka üstüne peynirli helva yapılır çok hoş olur afiyet olsun


1 yorum:

  1. Toptan Dana Kelle Eti - Kelle Eti Kıyması insanların vazgeçilmez en önemli protein ve vitamin kaynağıdır birçok hastalığa karşı vücut savunma sistemini güçlendirir zinde tutar güçlü tutar dayanıklılıgı arttırır kırışıklıgı önler uzun ömürlü sağlıklı bir yaşam sağlar içinde bulunan besin kaynakları sebebi ile insanoğlu için vazgeçilmez bir nimettir değerini bilmemiz gerekir kelle eti tarzı ürünler Sakatatçılarda bulunur ve taze olarak bulunur genelde fazla tüketim sebebiyle erken bitmiş olabilir önceden bilgi almalısınız Kelle Eti - Kelle Eti Kıyması ürünleri sakatat sınıfında değerlendirilir ve hayvan ürünleri olarak en kıymetli ürünlerdir.

    YanıtlaSil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner