Blog Sayfaları

21 Kasım 2014 Cuma

Garnitürlü kıymalı fırında sığara böreği

Bu güzel tarifi için sevgili Cemile Altınsuyu Şahine çok teşekkürler
Garniturlu kıymalı fırında sigara börek tarifi 
: 1 kl yufka
1 paket tereyağı 250 gram
çörekotu yada beyaz susam
üzerine yumurta sarısı 
.1 cay bardak sıcak su
.yufkaları dörde kes ben 6ya boldum 40 tane çıktı . Tereyağını erit ama yakma ok içine sıcak suyu kat.fircayla yufkalara tereyağını sur .ayy iç malzemesi. İç malzemesi 1 garnitür konserve ( isteyen evde kendi hazirlasin ) 1 su bardak kadar kıyma 1 kurusogan.soğanı kiymayi Kavur içine garniturlu yıka süz öyle kat ok.harç sogusun .yufkaya tereyağını fırçayla sur sonra harçtan koy sigara böreği yap yaglanmis tepsiye diz.üzerine yumurta sarısı sur çörek otu yaa beyaz susam serp 170 derecede pişir. Çok çıtır hafif lezzetli oldu

2 yorum:

  1. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben size ulaşamazsam fesbuk sayfam Uyarın yemeklerinden siz bana ulaşın yorumunuzu yeni gördüm

      Sil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner