Blog Sayfaları

18 Şubat 2013 Pazartesi

ufak çömlekte kuru fasulye


Kuru fasulyeyi hemen hepimiz çok severiz kış aylarının fazgeçilmez yemeği hatta yazın bile sebzeden biraz bıkınca bir kuru fasulye yapayım deriz ya hele birde çömlekte yapmışsak kaç kere off çekeriz değilmi değerli okuyucu o zaman işte tarif
malzemelerimiz
1 buçuk su bardağı kuru fasulye
300 gr kuşbaşı kuzu eti
1 çorba kaşığı margarin
1 çorba kaşığı dolusu domates salçası
1 çay kaşığı karabiber
6 adet kurutulmuş acı biber
yeteri kadar su
yapılışı
ben küçük çömleklerde yaptığım için kuşbaşı eti yağı tencereye koydum kavurdum salçayıda ekleyip kavurdum üzerine akşamdan suya koyduğum fasulyeyi ekledim karabiberi kurutulmuş biberleri tuzunu koyup 10 dakika kaynatıp çömleklere böldüm 6 adet çömlek için yeterlidir çömleklerin ağzına folya kapattım 1 saat 180 derece fırında pişirdim afiyet olsun not büyük çömlekte yaptığımda direk çömlekte pişiriyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner