Blog Sayfaları

17 Nisan 2013 Çarşamba

Ev usulu hamburger



Sevgili okuyucu biliyorsunuz ben hazır yiyecekleri çok tercih etmiyorum dönerimi sucuğumu et köftelerimi kendim evimde yapıyorum bugün de ev usulu hamburger yaptım nasıl mı yaptım işte tarifim
hamburger ekmeği için
1 su bardağı un
1 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çorba kaşığı yoğurt
10 gr yaşmaya
üzeri için
1 avuç susam
köfte harcı için
250 gr kıyma
1 ufak kuru soğan
1 çay kaşığı kimyon
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kırmızı pulbiber
yeteri kadar tuz
kızarmak için
sıvıyağ
garnitür için
kaşar peynir
marul
domates
yapılışı
hamurumuzun malzelerini derin bir kabın içinde yaşmayayı eritip ele yapışan bir hamur yapalım üzerini örtüp mayalanması için bekletelim mayalanan hamurumuzu 4 adet bezeye ayıralım elimizle yuvarlayarak yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize dizelim 200 dereceye getirdiğimiz fırınımızda ekmekler kızarıncaya kadar pişirelim pişen ekmeklerimizi ikiye ayıralım köftemizin harcını 1 kaba koyalım soğanımızı rendeleyelim ve tüm harcı karıştırıp çok ezmeden hafif yoğuralım iri yuvarlak köfteler yapalım kızgın yağımızda kızartalım ekmeklerimizin arasına köftemizi marulu kaşarı ve domatesi koyup servis yapalım afiyet olsun içine dilerseniz ketçap ve mayonez de koyabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner