Blog Sayfaları

17 Nisan 2013 Çarşamba

Ravioli


Ben bu defa biraz avrupadan da birşeyler yapmak istedim ve tadı bizim damak tadımıza neredeyse aynı gibi çok sevdiğim bir mantıyı yapmak istedim birazda kendimden kattım ve şöyle güzel bir ravioli ortaya çıktı
malzemelerimiz
hamuru için
2 su bardağı un
1 adet yumurta
aldığı kadar su
yeteri kadar tuz
iç harcı için
200 gr kıyma
1 adet ufak kuru soğan
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 çay kaşığı karabiber
üzeri içn
1 çorba kaşığı tereyağı
1 tatlı kaşığı nane
yapılışı
hamurumuzun malzemelerini 1 kabın içine koyup biraz sert 1 hamur yoğuralım iç harcımızı 1 kabın içine koyalım kuru soğanımızı ufak doğrayıp ilave edelim iyice karıştıralım hamurumuzdan bezeler alıp tezgahta açalım çay bardağıyla yuvarlak keselim harcımızdan koyalım elimizle bastırarak kapatalım iki ucundan tutarak uzatarak birleştirelim kaynayan suyumuza atıp haşlayalım haşladığımız mantımızı süzelim servis tabağımıza koyalım üzerine kızdırdığımız yağ ve nanemizi dökelim afiyet olsun

2 yorum:

  1. Bende ara ara yapiyorum ama sekli pek tutturamiyorum. Seninkiler nefis olmus ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  2. nevininyemekleri çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner