Blog Sayfaları

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Un Kurabiyesi


Bu kolay ve güzel kurabiye tarifim çocukluğumdan beri diyarbakırda çok yapılan bir tarif işte kurabiye tarifim
malzemelerimiz
250 gr margarin oda sıcaklığında
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
yarım çay kaşığı kabartma tozu
aldığı kadar un
yapılışı
1 kabın içinde tüm malzememizi karıştıralım unumuzu azar azar ilave ederek ele yapışmayan bir hamur yapalım hamurdan cevizden büyük parçalar alalım elimde yuvarlayalım yağlı kağıt serdiğimiz tepsimize dizelim 160 derecede ısıttığımız fırınımızda 17 dakika bekletelim fırından çıkarıp soğuduktan sonra tepsimizden alalım kurabiyemiz hazır afiyet olsun

3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık nefis görünüyor un kurabiyesi. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm.....:))

    YanıtlaSil
  2. selda nın mutfak defteri çok çok teşekkürler inşaALLAH sizi ziyaret ederim sevgilerinizi aldım size sevgiler yolluyorum

    YanıtlaSil
  3. Selamun aleyküm,
    Ustam gerçekten muazzam tarifler veriyorsunuz. Ellerinize sağlık. Favorilerime ekledim. Bana da beklerim. Bu arada blog listenize girebilmem için neler yapmam gerekiyor? =)

    YanıtlaSil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner