Blog Sayfaları

6 Şubat 2014 Perşembe

Sucuklu Kabak






Bugün yine çok sevdiğim kabak yemeği yaptım sevgili okuyucu kesinlikle tavsiye ediyorum çok güzel oluyor
malzemelerimiz
iç harcı için
15 dilim dana sucuk
2 adet kuru soğan
1 çay kaşığı karabiber
yeteri kadar tuz
1 kase doğranmış dereotu
1 tutam doğranmış maydanoz
1 çorba kaşığı tereyağı
5 adet kabak
kabakları kızartmak için
yeteri kadar sıvıyağ
üzeri için
1 çorba kaşığı domates salçası
1 çorba kasesi su
1 çay kaşığı tuz
yapılışı
kabaklarımızın içini bıçak veya oyacak yardımıyla oyalım kızgın yağımızda kızartalım iç harcımızın soğanlarını ay şekli doğrayalım tenceremize soğanlarımızı ve yağımızı koyup soğanları kavuralım sucuklarımızı ufak doğrayalım tenceremize sucuklarıda koyup 2 dakika kadar pişirelim ateşten alalım dereotumuzu karabiberi ve maydanozu ilave edip karıştıralım kabaklarımızın içini tam dolduralım tenceremize dizelim salçalı suyumuzu üzerine dökelim kapağını katalım kaynamaya başladığında kısık ateşte suyunu çekinceye kadar pişirelim afiyet olsun not ben 3 adet kabakla yaptım ama 2 kabak daha dolduracak kadar iç arttı onun için 5 kabak yazdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner