Blog Sayfaları

13 Şubat 2013 Çarşamba

Bisküvili yaşpasta


Yarın eşimin doğum günü ona yaşpasta yaptım görmesin diye buzdolabında saklamaya çalıştım yarında börekler çörekler yaparım derken eşimin yeğeni bize oturmaya geldi eşim yeğenine buzdolabından bana maden suyu getir demezmi ben getireyim desemde eşim sen otur faysal getirir dedi dedi de faysal ne bilsin saklamışım içeri girdi yenge ne güzel bir pasta deyince artık her şey ortaya çıkmış oldu ve biz yaşgünü pastamızı yarını beklemeden masaya koyduk eşimin yaşgününü kutladık işte pastamızın tarifi
malzemelerimiz
6 paket kaymaklı bisküvi
2 paket pasta kreması
7 adet kivi
1 çay bardağı süt
yapılışı
bisküvilerimizi derin bir kabın içinde ufaltalım yarısını tepsi veya kelepçeli kek kabına koyalım üzerine yarım çay bardağı süt serpelim 2 paket pasta kremamızı üzerindeki tarife göre hazırlayalım yarısını bisküvilerimizin üstüne koyalım kalan bisküvilerimizi üzerine koyalım kalan sütü üzerine serpelim kremamızı üzerine ve her tarafına gelecek şekilde sürelim kivilerimizi dilimleyelim istediğimiz şekilde süsleyelim 1 kaç saat dinlendirip servis yapalım kelepçeli kalıptan biraz zor çıkıyor beceremeyenler tepside yapsınlar afiyet olsun  ( bu pastayı 3 lü kelepçeli kalıpların en küçüğünde yaptım )

2 yorum:

  1. merhaba sizi facete buldum burdanda takibe alıyorum bende bekliyorum sayfama sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merinin mutfağından çok teşekkürler arkadaşım bende sizi ziyaret ederim inşaALLAH

    YanıtlaSil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner