Blog Sayfaları

4 Şubat 2013 Pazartesi

muzlu dondurma


Bugün 1 televizyon kanalında dondurma yaptılar çok kolay şipşak ve misafirimiz otururken bile hemen yapılacak bir dondurma kesinlikle herkese tavsiye ediyorum ben biraz değiştirerek yaptım işte tarif
2 adet muz
2 çorba kaşığı krem çikulata
2 çorba kaşığı süt
yarım paket vanilya
yapılışı
muzlarımızı buzlukta donduralım robota donmuş muzlarımızı krem çikulatayı sütü ve vanilyayı koyup çekelim dondurma kaplarımıza koyup servis yapalım ( bu dondurma 2 kişilik oluyor ) ben krem çikulata sarelle koydum tv de kakao koydular

2 yorum:

  1. Çok kolaymış.. Ellerine sağlık.. Hemen deniyorum.. Muzlarımı attım bile buzluğa.. Çok beğendim çok.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Oyacım çok teşekkürler canım sende yap bizimle paylaş sevgiler

    YanıtlaSil

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner