Blog Sayfaları

5 Şubat 2013 Salı

Urfa bakla aşı


 
Dün urfa tabiriyle bakla aşı yapmıştım zamanım yok hemen tarifi veriyorum
malzemelerimiz
250 gr taze bakla
250 gr taze sarımsak
300 gr kuşbaşı et
1 yemek kaşığı margarin
1 çay kaşığı karabiber
1 yemek kaşığı dolusu domates salçası
yeteri kadar tuz
üzeri için
1 çorba kasesi sarımsaklı yoğurt
yapılışı
kuşbaşı etimizi tenceremize koyalım yağını ilave edip kavuralım salçayı koyalım biraz kavuralım 2 santim uzunluğunda kestiğimiz baklaları koyup kısık ateşte biraz kavuralım 5 dakika kadar üzerine 2 santim uzunluğunda doğradığımız taze sarımsakları koyalım üzerini geçecek kadar sıcak su koyup pişirelim ben düdüklü tencerede pişiriyorum normal düdüklüde 30 dakikada pişer pişen yemeğimize tuzunu karabiberini koyalım özleşmesi için kapağını kapatmadan biraz daha kaynatalım servis tabağımıza koyalım üzerine sarımsaklı yoğurdumuzu koyup servis yapalım afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner