Blog Sayfaları

23 Ocak 2013 Çarşamba

Yalancı suşi


Bismillah diyelim lafı uzatmadan tarife geçeyim 2 gündür çok fena üşütmüşüm herkese sıhhat ve afiyet diliyorum ve işte tarifimiz
malzemelerimiz
15 adet pazı yaprağı
2 adet havuç
2 adet büyük patates
yarım çay bardağı zeytinyağı
1 adet limonun suyu
yeteri kadar tuz
yapılışı
patateslerimizi haşlayalım eziciyle püre haline getirelim yağını limon suyunu tuzunu koyup karıştıralım havuçlarımızı da haşlayalım ben 2 büyük havuç kullandım pazı yapraklarımızı buzdolabı poşetine koyalım üzerine sıcak su koyup 10 dakika bekletelim yumuşayan pazılarımızın yapraklarını sap kısmından temizleyelim tezgaha serelim 3 santim eninde keselim uzunluğu patates ve havucu saracak kadar olacak patatesimizi yeteri kadar üzerine serelim havucu 3 santim eninde kesip patatesin üzerine koyalım yaprağımızı rulo şeklinde saralım servis tabağımıza koyalım afiyet olsun

2 yorum:

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner