Blog Sayfaları

9 Kasım 2012 Cuma

İncir Reçeli


malzemeleri

1 kilo incir (ham incir)
2buçuk su bardağı toz şeker
yarım limon
1 çubuk tarçın
yapılışı
incirlerimizi yıkıyalım kabuklarını soyalım
tenceremize koyalım üzerine şekeri dökelim
yarım limonu dilimleyelim üzerine koyalım 1 gece bekletelim
1 gece beklettiğimiz incirlerimizi ateşe koyalım kaynamaya çıkınca ateşi kısalım incirler yumuşayana kadar pişirelim tarçın çubuğumuzu içine atalım 3 veya 5 dakika daha kaynatıp ateşten alalım bu güzel incir reçeli tarifini misssgibi sayfası Zerrin hanımın sayfasından aldım yaptım çok beğendik Zerrin hanıma teşekkürler
afiyet olsun
 —bu güzel reçelin tarifini misssgibi sayfası Zerrin Damgacı hanımın sayfasından tarifini aldım yaptım çok memnun kaldım  Zerrin hanıma teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

e-mail İle tariflerim e postanıza gelsin

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner